Home

Nošení dětí diskuze

Ahoj maminky, chci se zeptat těch z vás, co mají zkušenosti s nošením miminek - je lepší šátek nebo nosítko a proč? A od jakého věku dítěte nosit? Jsem úplný začátečník, vlastním jen kočárek, ale nošení mne zaujalo. Dceři jsou 3 měsíce. Předem díky za všechny informace Koukám tady po nějaké diskuzi k nošení dětí a nic nenacházím.. Jakou máte zkušenost? Já jsem prvního syna moc zpočátku moc nenosila, když byl starší (cca 6M), Jaký šátek na nošení dětí je nejlepší? už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti Témata jako nošení dětí se rozebírají v diskuzi na Arome.cz. Jaké vůně a parfémy doporučují ostatní? Přivoňte si i vy a připojte se do diskuze Nošení dětí - Maminky a tatínkové diskutují na webu Rodina.cz. Přidejte do diskuze své rady a zkušenosti

Je vhodný na vázání kolébek a nošení novorozenců. Nevýhodou je, že se může časem vytahat a při nošení těžších dětí od asi 7 kg se prověšuje. Pevný šátek Je vhodný i pro nošení větších dětí, vyžaduje však o trochu více zručnosti při vázání, hodně to závisí na materiálu a způsobu tkaní. Délku. holky, prosím o radu. Mám koupený 2 šátky (elastický Hoppediz a Zara Ellevil), ale ta moje princezna odmítá v jakémkoli být, zkoušela jsem kolíbku, to nesnese ani chvilku a v kříži s kapsou vydrží tak 5 minut, ale i u toho se kroutí, tam ji myslím vadí, že musí mít pokrčená kolínka, je ráda natažená Nošení dětí v šátku nebo v nosítkách má své výhody, nevýhody ale i úskalí. Velmi záleží, jak na správném výběru nosítka či šátku, tak na způsobu a době nošení. Pro vhodný šátek nebo nosítko je dobré se vypravit do specializovaných obchodů

Nošení dětí / Diskuze ProMaminky